TESZTVIDEÓK

 

A lenti radardetektor-teszt eredményeket Ön is ellenőrizheti, nézze meg videóinkat, számoljon távolságot. Tesztautónk hellyel-közzel, de átlagosan a szabályos sebességet tartotta (50 ill. 80 km/h.). A tesztek hétköznapi, folyamatosan változó körülmények között készültek. A forgalomtól és a tereptárgyak változatosságától, a traffipax elhelyezkedésétől függően erősen változhatnak a jelzési távolságok.

dbTv - 4. rész (2007. december 4.)

A videó letöltéséért kattintson a képre!

A dbTv negyedik adása az ECHO Lasertek hatásosságát mutatja be a ProLaser II lézeres mérővel szemben, melyet itthon Fáma II-ként ismerhetünk. Az első rögzített mérésnél a sebesség 75 méternél állapítható csak meg, a másodiknál a lézer nem bírkózik meg egyáltalán az ECHO blokkolóval - ún. Jam To Gun (JTG), vagyis blokkolás a mérőműszerig esete áll fenn, a harmadik mérésnél 37 méteren kapunk csak sebességértéket.

*****

dbTv 3

dbTv - 3. rész (2007. augusztus 27.)

A harmadik rész az új, a korábbinál (M20) nagyobb teljesítményű Blinder M25 lézerblokkoló teljesítményét mutatja be az akár 1700 méterre is ellátó, és már ott mérni tudó lézeres sebességmérő műszer ellen.

A videóból következtetve belátható, hogy más esetben akár több mint másfél km(!) is állhat a járművezető rendelkezésére sebessége korrigálásra, ha a fenti távolságot (1700m) vesszük a mérés kezdetének alapjául.

Videó letöltése/megtekintése céljából klikkeljen a bal oldali képre!

*****

dbTv - 2. rész (2007.június 21.)

Videó letöltése/megtekintése céljából klikkeljen a bal oldali képre!

A dbTv második adásában az AntiLaser G8 blokkoló éles körülmények között rögzített teszteredménye tekinthető meg az SCS-102 lézeres műszer ellen.

Az első ráfutásnál a tesztautó harmaddiként érkezik a lézeres mérőhöz, sebessége ugyanúgy "mérhetetlen", mint a következő közelítésnél.

*****

dbTv - 1. rész (2006.dec. 15.)

(high: 12,5MB, avi)
(low: 7MB, wmv)

Az első adásból kiderül, mire képes a LaserTek Pro20 lézerblokkolónk a Magyarországon rendőrségi használatban is lévő, legnehezebben blokkolható lézeres sebességmérő ellen (ProLaser II v. Fáma II). Az első közelítésnél, a blokkoló kikapcsolt állapota mellett az autó sebessége azonnal, nagy távolságnál mérhető volt. Bekapcsolt állapotában azonban a blokkoló csak 131 méternél hagyta bemérni a védett autó sebességét - bőven biztosítva ezzel időt a fékezésre az egyébként akár 1000 méternél is mérésre képes műszerek ellen! (A videón a blokkoló 10 mért eredménye közül a leggyengébbiket mutatjuk be.)

AntiLaser AL G8 teszt

(10,5MB)

Fáma lézer - LASERTEK PRO 20
lézerblokkoló (2,8MB)

Harmadik megközelítés.
(1,2MB)
~397m

Multanova
(2,3MB)

A legnehezebben érzékelhető sebességmérő a Multanova. Adóteljesítménye 0,5mw. A felvételen a bal oldalon, két fehér busz után, az utolsó képkockán látható. (Éjszakai felvétel.)

~277m

A rettegett zöld Skoda. Sűrű forgalomban.
(0,7MB)
~288m

BLINDER M25 VS SCS-102 BLINDER M25 VS SCS-102
ANTILASER G8 VS SCS-102 ANTILASER G8 VS SCS-102

 

Figyelmeztetés: A traffipax-detektor nem tévedhetetlen! Előfordulhatnak olyan szituációk, ahol későn, vagy nem jelez a detektor bizonyos körülmények miatt. Ez a fizika törvényszerűségei miatt fordulhat elő, nem a készülék hibás működése az oka! A gyártó és a forgalmazó nem vállal felelősséget a sebességtúllépésből eredő büntetésekért! A törvény által biztosított garancián és jótálláson túl készülékére 14 nap "Nincs Kérdés" garanciát adunk, amely azt jelenti, hogy ha Ön nincs megelégedve, mi kérdés nélkül visszavásároljuk azt! A Nincs Kérdés garancia nem vonatkozik sérült termékre! Kérjük olvassa el az általános ismertetőt a detektorok működéséről!

Kapcsolat | ©2004 - 2005 H&H Deal Hungary Kft. * Minden jog fenntartva!